Hogyan tudom megrendelni a thonet székjavítást?

E-mailben és telefonon is kérhetjük a székülőke nádszövet javítását.



A szék eljuttatása többféleképpen is történhet. Egyrészt van lehetőség személyesen leadni (Szegeden) a javításra szoruló széket. Ezt megtehetjük munkanapokon 8.00-16.00 óra között, vagy telefonos egyeztetés után egyéb időpontban is. Másrészt becsomagolva feladható Postán. 
Harmadrészt lehetőség van futárral elküldeni a széket. A futárt (csomagelhozatalt) a cég rendeli meg, de a felvétel napja választható. Ez esetben is be kell csomagolni a szék javítandó részét. Ha ez utóbbit választjuk, vagyis csomagelhozatást kérünk, akkor figyelembe kell venni, hogy a futár munkaidőben szokta felvenni a csomagot. Tehát ne az otthoni címet adjuk meg, ha napközben a munkahelyen vagyunk.

Fontos, hogy a széket ne egészben küldjük el, szereljük le a javításra szoruló részt, tehát az ülőrészét vagy a háttámláját. A thonet székek és a hintaszékek szétszerelhetők, az ülőfelület is legtöbbször leszerelhető, így ez nem jelenthet problémát.



Ha a cég rendelte a futárt, akkor nem kell megcímezni a küldeményt, elegendő, ha a csomag belsejébe teszünk egy papírt, amin szerepel a megrendelő elérhetősége, telefonszáma.

A szék elhozatás díja 1.550 Ft/csomag.
Egy csomagba több székülőkét is tehetünk.


Ennél a lehetőségnél tehát csak pár dolgot kell tennünk:
- meghatározni melyik nap a legmegfelelőbb nekünk, vagyis melyik nap jöjjön a futár
- leszerelni a javítandó ülőkét a székről
- becsomagolni
- valamint egy elérhetőséget tenni a csomagba (megcímezni nem kell, a címkét a futár viszi)

Annak ajánlható a postai feladás, aki napközben nincs otthon és a munkahelyére nem tud futárt kérni. 
Akiknél viszont ez megoldható vagy többet tartózkodnak otthon, azok számára inkább a futár a kedvező, vagyis a cég által rendelt csomagelhozatás.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon